Lördag Kväll

Idag har jag och T haft finbesök här. Min kompis och hennes snart-10-åriga dotter har varit här och ätit, spelat Xbox och snackat foto, inredning och strunt. Mysigt att träffa henne. När vi var 16 var vi som Piff och Puff, men så mycket händer när man blir vuxen och ibland är det svårt att hålla kontakten så som man önskar. Men vi försöker fortfarande ses så ofta vi kan...

Idag har jag jobbat fyra timmar, kan kännas lite onödigt, men samtidigt ganska skönt faktiskt. På en lördag är det ju dubbelt betalt så då känns det helt ok.
T hämtade mig efter jobbet och så åkte vi till Ikea. Köpte hyllor till köket, glas, äggkoppar, galgar, servetter, underlägg och sånt.

Nu är T ute och dricker öl med några kompisar, jag ska strax gå och lägga mig, jag ska ut på uteritt imorgon med jobbet. Klockan 09.00 ska jag infinna mig på andra sidan stan iförd ridkläder. Usch, jag hatar verkligen att åka spårvagn med ridkläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0