Ny Familjemedlem

Klickade precis hem en ny dator eftersom min gamla kastade in handduken nu i våras och nu när skolan började så känns det verkligen att jag behöver en dator. En egen så vi slipper slåss här hemma...

Fick bli den allra enklaste varianten av Toshibas bärbara, Satellite L300-17K. Den ska ju bara användas för internet, word och som extra backup, så för 3790:- så kan man kanske inte förvänta sig värstingdatorn... :)
Inom en snar framtid så får jag överta T´s gamla stationära dator och den kan jag ju även leka med photoshop och sånt i.

Fördelen med en datorgrafiker till pojkvän som alltid måste ha det fräckaste är att man får överta en dator som för mig är almost too much...

Kommentarer
Postat av: anna

Lyx då! Nya PS funkar ju inte i min rosa skräpdator, grr.



Förresten har du hittat det fina laptopfodralet? :D

2008-09-03 @ 15:16:46
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0