På Order

På min msn står det nu På order av Isabell pluggas det nu för fulla muggar... Vilket delvis är sant. Hon summerade pluggandet... Om du inte pluggar nu blir det omtenta och då kan du inte ha lika många mysiga fikastunder med mig i Haga... Så nu har jag gjort mig hemmastadd i min lilla plugghörna i sovrummet.

I ugnen står det laxfjärilar med citronpeppar och puttrar. På spisen potatis och Haricoverts och på diskbänken hackas det strax upp sallad av mr T.

Kvällen kanske kan bli ganska bra iallafall. För här hemma har vi det ganska trist ikväll. Jag pluggar och T har satt igång med sin Operation nollställning. Det innebär att nollställa alla projekt som bara har samlats på hög. Bra initiativ där måste jag säga!

Vad gör du? Säkert något roligare än oss?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jippiii!!! Jag är klar med min hemtenta! Tack, man behöver lite hårda ord ibland ;)

Fattar inte nu vad det var som hindrade mig, gick ju som en plätt ju :D

Nu är jag värd lite "Body Balance", har aldrig vart på det, hoppas att det är kul.

Hoppas det går bra för dig!!!! <3

Kraaaam

2008-09-28 @ 15:29:45
Postat av: lovebirdie

Isabell:

Underbart! Önskar jag också var färdig... Men nu när du är färdig är vi iaf ett steg närmare en fika! :)Kraaam!

2008-09-28 @ 16:20:00
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0