Nu Är Det Nästan Klart


Igår kväll jobbade jag fram till 21.15, sen bar det iväg mot Manana och en hel drös med trevliga tjejer. Samtidigt var T hemma och gjorde färdigt köksgolvet och spikade färdigt alla lister. Min gulleplutt ♥

Victor är även han hemkommen, men han är än så länge så blyg så att han vägrar komma ut ur sin låda... Stackaren, men jag förstår honom, tänk vad det nya golvet luktar och de nymålade väggarna, ja usch...
Jag låter honom vara lite, pratar lite med honom då och då bara. Han måste ju få tid att vänja sig i sin egen takt.

Nu går jag sakta fram och tillbaka och fixar och pular. Tror jag har åkt på nån jäkla maginfluensa eller nåt. Men faan för att den ska få förstöra pillet här hemma!

Kommentarer
Postat av: anna

Snyggt med rutorna!



Maginfluensa? :S spyr du?



2008-09-07 @ 19:24:31
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: anna

Ysch! Hoppas du mår bättre imorgon!

2008-09-07 @ 22:11:06
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0