Vad Katten...

Nu har jag typ ägnat hela dagen åt projektarbetet och tog mig nu en funderare. Vad har jag åstadkommit idag...?
Jag vet inte, förutom att jag beställde tid för fotvård hos Scholl, fixade naglarna och köpte en pärm efter skolan.

Det ringde nyss från Radiotjänst. De undrade vem de skule skriva tv:n i hushållet på.

- Ingen, sa jag, vi har ingen tv.
- När ska ni skaffa en då?
- Det vet jag inte, vi har så mycket vi vill ha innan det blir en tv.
- Du vet väl att vi har skärpt kontroll nu?
- Nej det visst jag inte
- Då kommer vi till dig
- Ja gör ni det, men jag har ingen tv
- Då kommer vi!
- Klick...

Vad faan är det för skrämseltaktik de kör med? Hade de sänkt avgiften för studenter hade de fått in betydligt mycket mer pengar! Kan jag lova. Inte för att jag har nån tv men... :)

Kommentarer
Postat av: anna

Alltså dom är så jäkla kinkiga!! Det kom en till oss på påskafton (!) och stod och glodde i fönsterna..



Vad tror du om Make a wish-halsbandet, vad är det för slags kedja? :S

2008-09-17 @ 20:06:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0