Vad Det Var I Påsarna...


Goodmorning!
Ja, en stund kan vara en kvart eller ett dygn. Strax kan vara nu eller sen... :)
Men men... efter skolan iförrgår skulle jag möta T för att äta lunch, så medans jag väntade på det strosade jag in på Fanny Michel. Där hittade jag tofflorna från Friis Company som jag tänkte köpa för ett tag sedan på Nelly tror jag det var, men de var slut. Men på Fanny Michel stod de alltså rakt framför mig i min storlek :)

Efter lunchen på Sun Sushi (första rikiga sushin ever för mig...) promenerad jag uppåt längs avenyn och Musikhögskolan där jag skulle möta syster. Vad ser jag inte i skylten hos Yoko Yap... Jo, skorna jag kikat lite försiktigt efter den sista månaden! Ett par Pocahontasskor från Vagabond - som sedan min copycat till syster var tvungen att också köpa...

Kommentarer
Postat av: anna

Friis-tofflorna verkar så gosiga! Har kikat på dom med fast rosa!



Ikväll är det fest, ni kommer va? ;)

2008-09-27 @ 12:42:48
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0